Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Tråd: Tung pust

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    sogn og fjordane
    Meldinger
    32

Standard Tung pust

Eg har lavt stoffskifte og går på Armour. Eg har i perioder svært tung pust og "peser" berre eg skal kle på meg. Er dette teikn på overdosering eller underdosering? Nokon fleire som har opplevd dette.

baremei Gjest

Standard

Hos meg er gisping og høy puls tegn på begge deler, og jeg må støtte meg til blodprøvene for å vurdere om jeg skal opp eller ned i Armour-dosen.

Og jeg bruker også Levaxin, 50mcg/dag, fordi hjertebanken ble uholdbar på Armour alene. Og FT3 bikket godt over øvre grense, mens FT4 var lav normal.

En liten andel Levaxin fikset det, og med den justeringen ble også formen mye bedre.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Hei Moor

Eg har i perioder svært tung pust og "peser" berre eg skal kle på meg.
    Jeg har det slik når jeg er skikkelig sliten. Det virker ikke som om det er helt logisk når det kommer og forsvinner. Det kommer og går i hytt og vær.

Jeg hadde det oftere før jeg begynte på Levaxin, så om det går på medisineringen vet jeg ikke, men jeg har stoor sympati! Det er pyton synes jeg.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Lignende tråder

1. Økte med 1/4 grain Erfa- værre pust/ blodtrykksfall
    Av Rosin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 27-08-10, 14:16

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn