Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
04-05-06, 00:28 #2
Hei Kira

Ja dette kjenner jeg meg igjen i, men har aldri koblet det opp mot stoffskiftet. Jeg er alltid mye dårligere form om sommeren. Særlig når det er mye sol. Sover ekstremt mye når det blir for mye fint vær. Merkelig egentlig!men jeg kjenner igjen denne "feberfølelsen" fra tidligere at etter litt tid i solen er det bare rett til køys.
Har prøvd å google på solømfintlighet, men finner ikke noe særlig.
Noen som har slike opplevelser??
Jeg blir også helt tom for energi og får feber lignende symptomer når jeg har brukt for mye energi. Gjerne hoven i kroppen/ansiktet også. Det kan ta uker før det er iorden igjen etter en for stor "utskjeelse". Særlig energi nivået. For meg har det blitt noe bedre etter at jeg begynte på Levaxin, men jeg svinger enormt opp og ned. Noen ganger kan "ta meg ut" uten at jeg får straffen for det. Er jo mye mer sliten en et friskt menneske, men er allikevel mye bedre en hva jeg var da jeg startet med Levaxin. For meg er dette 100% sikkert knyttet opp til stoffskiftet.
Kan desverre ikke svare på noe om de andre tingene du skrev om. Det kommer nok flere svar etter mitt tenker jeg
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Intoleranse overfor alkohol
Av anitab i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 18-03-08, 11:18

Svar med sitat
Bokmerker