Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Threaded View
-
02-05-06, 13:07 #3
Jeg trener styrketrening og litt hardt der også
Det som er slitsomt er de 12 min på sykkeln og av og til det og løpe på løpebåndet i 15 min og gå 5 min etterpå :,( Er noen ganger hardt det med styrketrening også eller så står det stille en stund for jeg klarer ikke ta på mer vekter at det er hardt for meg eller tungt er det rette ordet he he
Så trening heller funker ikke og ikke spise mindre eller for sunt :,( Snufs det er noe galt med meg tror jeg burde dø for jeg orker ikke mer snart av det harde livet :,( Skulle ønske jeg var som før frisk og goooood forbrenning kunne spise alt og ikke være redd :,( For et liv jeg har nå er ikke noe liv bare ekkelt. Mer som jeg noen ganger vil gi opp men da er jeg ikke flink igjen gir jeg opp, tar jeg mitt liv er jeg feig så det vil jeg heller ikke
Vil ikke være feig men vil få til noe jeg og men nå virker det ikke som jeg får til noe ekkelt :,(
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Hvordan gå ned i vekt med hypothyreose
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 36Siste melding: 14-10-07, 16:45 -
hvordan kan jeg gå ned i vekt?? AAAGGGHHHHHH.....
Av heisann i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 19Siste melding: 04-10-07, 12:35 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker