Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Armour
Threaded View
-
01-05-06, 19:22 #8
1. Ikke lett den derre, men jeg ville obbet videre med samme legen og sørget for hyppige timeavtaler. Men ikke til all evighet !
Heller da skiftet fastlege enn å forlange second op. Et mer legitimt krav er henvisning til spesialist (endokriniliog)
Her kan du finne ut hvilke leger sok kan være aktuelle å bytte til.
https://is.trygdeetaten.no/rtv-minfastl ... ginside.do
2. Utrulig mange stoffer omsettes uten resept (som du vet) Lurt ? nei, men kan være eneste utveien. Snakk med andre om hvor det er trygt å bestille. Bruk gjerne P.M til noen som må gjøre det slik.
3. Nel. Stort sett da. Ikke syrenøytraliserende eller melk, men i Armour er thyroxinet bundet til det proteinet som det er naturlig at det er bundet til. Ikke salt som Levaxinen er altså. Det gjør vist en forskjell.
4. Du får det ikke gratis uansett. Iallfall ikke enda. Registreringsfritaksordningen er blitt sterkt forenklet. Legen gir nå bare en melding om at han har skrevet ut Armour til deg. Og det må han.
5, Jeg var uten en stund, men med det jeg nå vet vil anbefale at du "blander". Fortsett med 25µ Levaxin sammen med 1/2Grain til å begynne med. Så kan du øke bare Armouren når behovet for det merkes.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker