Sitat Opprinnelig skrevet av Marianne
Ja, lavt stoffskifte og lav tålmodighet er ikke noe god kombinasjon, hehe. Det var det med de tre T'ene.
Men hvilke argumenter hadde Oftebro i forhold til armour? (vil han ikke gi deg det, eller vil han ikke gi noen det?) Det er greit når vanlige leger er i mot, for de har ofte ikke satt seg inn i det.. og har direkte kunnskapsmangler. Men hvis såkalte eksperter ser armour som noe betenkelig, blir jeg litt bekymret, iallfall nok til at jeg vil lytte til eventuelle argumenter i mot. Selv har jeg hatt en veldig bra periode etter at jeg startet med armour, men jeg har kanskje 60 år igjen å leve, så det er klart jeg tenker på eventuelle ukjente ringvirkninger.. ikke veldig mye, men det gnager i bakhodet.
Hoi. Oftebro er imot medisin som er "ekte", han mener det er bedre med syntetisk for da vet du akkurat hva du får ideg og att du ikke får noen sykdommer som eventuelle dyr har hatt. Han nevnte noen medisiner som var lagd av døde mennesker(hypofysen) som var blitt brukt på voksne og barn her i landet som hadde gjort de demente og noen hadde dødd. Selvfølgelig fryktelig alvorligt. Han hadde jobbet v laboratoriet som lagde medisinen, men ikke m dette preparatet.

Men alikevel, N`finn, det er ikke direkte usannsynlig att jeg sender på en melding. Jeg orker snart ikke å flyge rundt som en grønnsak. Har hatt noen skikkelig dårlige dager nå, (tok ikke LIothyroin på 4-5dager pga hjertebank og fikk ikke tak i legen) og klarer så vidt å konsentrere meg nok til å smøre ei brødskive.