Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
25-04-06, 19:30 #12
Huffda. Håpet at dere ikke ville reagere slik. Jeg stillte jo bare spørsmål da.
Jeg innledet med å si at stress som forskere snakker om ikke er det samme som vi bruker i daglig tale, og at det ligger en fallgrube i en lettvinn tolking her.
"Har du ikke skjønt at du lever i en kropp som består av både følelser, tanker og fysiologi? Og at alt dette er tett sammenvevd? " - jo, mer enn noen kanskje, men jeg forstår ikke hvorfor du nevner det ? Jeg forklarte jo nettopp om dette ? Men jeg er da også interessert i forsøk som kan vise dette, men finner dem ikke. Ikke bare noen som sier at det er slik.
Jeg skrev jo også at det finnes masse slike søkesvar som det her linkes til. Herr ditt og datt sier at det er slik, men hvor er forsøkene det refereres til da ? Strssforskningen er stor og jeg kan ikke finne forsøkene. Kan noen ? Overskrifter jeg har funnet kan også tyde på at stresshormonene blir lave ved psykisk lanvarige stressituasjoner (du traff selv en av dem i medsendte link) og jeg ville bare finne ut mer om dette.
Håper det er lov ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Binyrer og agurkurt
Av baremei i forumet UrtemedisinSvar: 1Siste melding: 19-07-08, 22:40 -
Binyrer, kortison og slikt
Av pandalakris i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 06-02-08, 21:03 -
Slitne binyrer
Av -diab- i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 18-09-07, 16:30 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Binyrer
Av mohaienne i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 28-06-07, 21:41

Svar med sitat
Bokmerker