Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
24-04-06, 13:00 #4
Jeg gikk selv på levaxin i overkant av 1 år før jeg ga den opp og rett og slett sluttet å ta den fordi den ikke hjalp meg noe. Jeg begynte nesten å tro at lavt stoffskifte ikke kunne være problemet mitt, ettersom jeg ikke ble bra av levaxinen legen fortalte meg jeg skulle bli bra av. Heldigvis var jeg på forumet her gjennom hele året, så jeg ble ops på en rekke ting og visste at jeg ikke skulle ta alt som skjedde hos legen for god fisk. Jeg startet på eget initiativ på armour 11.mars, pga liten bestilling har jeg kun tatt 0,5 grain daglig (med levaxinsupplement på 50 mg). Og jeg må si jeg føler meg så bra som jeg aldri har følt meg, det vil si så lenge jeg har vært syk. Den største forskjellen er nedstemtheta, som er totalt vekk. Jeg er blid og føler at livet er bra. Det er allikevel en rekke småplager, mens jeg er positiv og håper armour skal greie ta knekken på dem ved hjelp av tid. Tid er essensielt i vår sykdom. Jeg blir fortsatt fort sliten når jeg anstrenger meg, kan ikke planlegge og legge avtaler men må alltid ta en dag av gangen, jeg har hjernetåke når jeg skal gjenfortelle ting, alt stopper helt opp, og øynene mine oppfører seg ikke helt bra.
Men nå sklir jeg ut her, det jeg egentlig ville si, var jeg synes Anne Ma over meg her sa veldig mye klokt, som jeg synes du bør ta til deg 8) Unødvendig å komplifisere tingenes tilstand og begynne å eksperimentere før du er helt sikker på at levaxin ikke kan gjøre jobben for deg. Husk at den gjør jobben godt for flere tusen andre. Når det er sagt - ikke gjør som finn, som ga levaxinen altfor mye tid før uten at den hjalp. (mest pga høy terskel for å få søkt om armour). Han har på mange måter bana vei for oss andre.
Lignende tråder
-
Armour - nå skal jeg prøve! :-)
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 03-02-09, 22:06 -
Gode bøker å anbefale?
Av trude.lutt i forumet BiblioteketSvar: 2Siste melding: 23-06-08, 17:37 -
Gode endokrinologer i Oslo?
Av MB i forumet EndokrinologerSvar: 11Siste melding: 15-11-06, 11:43 -
Gode råd for å takle stress
Av brits i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 30-04-06, 15:25

Svar med sitat
Bokmerker