Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
19-04-06, 22:42 #11
Ja det gnager og er ekkelt , jeg spise brødskiver med pålegg tør litt smør da det er lenge siden :,( Men bare litt så går det mye i tunfisk oppå, kalkunleverpostei,kalkunpålegg på skiver eller knekkebrød da så spiser jeg i løpet av dagen 3 frukt
Det liker jeg ville sikkert hatt mer he he men magen liker kansje ikke så mye :,( Så blir det mye fisk til middag, sei, fiskegrateng,pastaretter,ris, potet og mye grønnsaker da men kansje er det ikke nok næring. Og yoghurt men med 0,1 % fett da uff dum jeg :,( Skumma melk, saft uten sukker alt i seg selv er kansje for lite jeg spiser jo det som andre også blir mett av som for eks da Kinamat med sursøt saus, ris og grønnsaker og de blir mett leeeeeenge men ikke jeg og det er ekkelt det :,( Men redd var bedre en tid med og spise brødskiver men nå mer knekkebrød for jeg er redd igjen :,( Egentlig vil jeg ikke spise for det er jo ekkelt men jeg står på
Har ikke fått noen hjelp at sånn skal du gjøre osv nei klart selv men føler det er ikke bra nok, det er sikkert ikke nok næring siden den sulten er der og den gir seg ikke :,( og da det gnager vet ikke jeg hva jeg skal spise redd for at da blir det for mye og jeg vil ikke mer opp i vekt og det har psykologen også sagt ikke opp eller ned :,( Det er nok noe jeg gjør feil :,( Og skulle nok ikke vært redd for alt muligt noe som metter mer :,( Føles som det jeg spiser viiiiiips så blir det vekk det daler ned så fort fort :,( Jeg skulle ønske jeg aldri hadde klart få Anorexia jeg var jo frisk hvorfor klarte jeg det og hater at jeg ikke blir som før det er jammen ikke lett , hvordan stole på at ting er rett, ikke er farligt, det skjer ikke det man er redd for uff ja ja mye vas fra meg her nu da :,(
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Svar med sitat
Bokmerker