Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Tråd: Fluor
Threaded View
-
19-04-06, 22:32 #13
Vi skal selvsagt kunne diskutere og være uenige. Det er jo bl a derfor vi er her.
Jeg kan være skikkelig firkanta av og til og si at dersom jeg i utgangspunktet ikke skal ha det og det skal jeg ikke ha mikroskopiske doser en gang selv om det kanskje ikke er skadelig
. Nå snakker jeg på generell basis. Bare spør min sambo. Han blir ganske oppgitt av og til 8) . Har jeg en diett jeg skal følge, følger jeg den til punkt og prikke, dvs fulgte. Er ikke fullt så nøye nå, så jeg er ihvertfall på rett vei!
Skulle tro at munnskylling og tannkrem er bedre enn det vi tygger/svelger. Regner med at fluoren ikke tas så lett opp i kroppen da? Da jeg nevnte for tannlegen at jeg ikke hadde lyst til å bruke fluor, sa hun at munnskyllevann ikke var skadelig, men da vet jeg ikke om hun tenkte på at jeg har hypotyreose.
Nevner som sagt dette for legen i morgen hvis min hukommelse er med meg da
.
God natt til alle dere slitere. Håper dere får sove godt. zzzzzzzzz
Lignende tråder
-
Te og fluor
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 12Siste melding: 04-10-09, 15:35 -
Fluor - links
Av Mod i forumet Barnas utvikling og fluorSvar: 3Siste melding: 02-08-09, 22:04 -
Fluor og børn
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 2Siste melding: 02-08-09, 22:01 -
Fluor og barnas IQ
Av Anisa i forumet Barnas utvikling og fluorSvar: 2Siste melding: 02-08-09, 22:01 -
Fluor i mad
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 22:52

Svar med sitat

Bokmerker