Viser søkeresultater 1 til 10 av 81
Threaded View
-
14-04-06, 13:59 #6
Disse fT4 verdiene sier egentlig ikke så mye om den formen vi selv føler at vi er i. Da jeg gikk på Levaxin varierte denne verdien ganske mye og ganske ofte - og ganske uten noen grunn også, men formen var like elendig hele tia. De var aldri lave, sånn mellom 16 og 26.
Så kom jeg på Armour og verdien datt til 6-8 med en gang, men da følte jeg meg bra - iallfall iforhold til hvordan jeg hadde hatt det.
Etter et par år på Armour er verdien fremdeles lav, men jeg har det fint. DA jeg var på høy dose (4Grain) var den 15, men jeg klarte ikke være på den høye dosen, så nå har jeg begynnt med 2Grain + 25µG Levaxin.
Jeg ville bare si fra om at mine erfaringer er at fT4 verien ikke sier noe om det reelle stoffskiftet mitt på Levaxin, og kanskje er det ikke noen reell verdi på Armour heller.
Om jeg får noe nytte av cocktailen gjenstår å se.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Radioaktiv jodbehandling
Av popsy i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 20Siste melding: 13-06-15, 18:36 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Noen som har erfaring med Radioaktiv jodbehandling?
Av Mona K i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 4Siste melding: 07-02-08, 09:45 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04

Svar med sitat
Bokmerker