Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
..
Den 6 juni målte jeg 102 cm rundt brystet og også rundt hoftene
Målte istad og da er det hhv 95 cm og 98 cm

Har mistet gjennomsnittlig en kilo i uka (til nå) - veier meg om morgenen (26/5: 72 kg 4/7: 65,5 kg).
Det går litt opp og bittelitt ned - og litt opp igjen - vaker rundt 61 kilo gjennom august og inn i september
Har til nå mistet 12 cm rundt brystet og er nede i 95 cm rundt hoftene.
Midjemålet har holdt seg under de magiske 80 cm, men jeg har fortsatt 'to mager' dvs at jeg har en under navlen,
men også en utstikker over navlen

Har iallefall fått levert melkeskummeren fra ikea, så bulletproof kaffe er greiere å få til nå

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
..

Når jeg først inntar noe på morgenen (som er cirka kl 11 ) bruker jeg nå kokosolje for å bryte fasten.
Dvs bulletproof kaffe som første inntak - og siden det er fett nok, så blir jeg ikke så sulten på mat før det har gått noen timer

Anisa skrev om sånn kaffe for flere år tilbake - jeg har til nå bare brukt kokosolje (økologisk, kaldpresset) og vanlig meierismør.
Jeg pleier å bruke litt salt når jeg lager presskannekaffe - og er glad i salt til det meste. Himalayasalt.

Det er forskjellige meninger om man egentlig bryter fasten når man inntar sånn kaffe,
men jeg er uansett over 14 timer faste før jeg drikker den kaffen, så det er (for meg) bra nok.
Ser at det flere steder står at smøret skal være usaltet, men det står ikke hvorfor ..så jeg bruker det jeg har.
Smøret skal også (visstnok) være fra kyr som har spist gress, men igjen: jeg bruker det jeg har.

ps: kaffen er kjempegod, men stavmiker er unødvendig kraftig, så jeg må skaffe meg en sånn batteridrevet minimikser / melkeskummer:
https://www.ikea.com/no/no/p/produkt...vart-50301166/