Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
Bare hyggelig - glad for å bli spurt jeg

Målet mitt var å bli kvitt sår som gror sååååå sakte - som klør - og når jeg endelig er kvitt noen, så har det dukket opp nye. Holdt på i fem år, eller noe med dette sårstyret :(
Sukker er visst med på å øke betennelser i kroppen + fasting gir kroppen sjanse til å ha lengre reparasjonsfaser.

Dessuten - rett før datteren min ble født så lå vekta mi på 66 kg, så jeg vil iallefall ned på 60
Også må jeg få mer muskler og kondis;)

1000 takk for fine ord <3
Trøbbel med sår som ikke gror vil jeg tro gir god motivasjon til det du har satt i gang med. Jeg håper at fasting, vektnedgang og sukkerkutt vil gjøre susen for deg. Jeg er av den oppfatning at sukker er en av de verste giftene vi fører i oss. Og det er nesten umulig å få fjernet det helt i og med det finnes i alt. Det er jo sukker i kjøttpålegg
Røyking og alkohol kan man jo bare kutte ut helt, men mat er det jo som kjent ikke bare å kutte ut. Det skal vi ha til og med flere ganger om dagen.
Jeg ønsker deg lykke til med siste del av prosjektet ditt (eller nest siste, da siste del blir å holde kroppen i den tilstanden).