Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
Mtp trening og slikt - jeg har selv kommet meg mer ut a sofaen den siste måneden (slow train coming).
Ikke spist sjokolade, is eller kake siden 26 mai - dvs forsøker å få i meg minst mulig sukker, men det er jo tilogmed i kjøttpålegg
- så litt blir det, men betraktelig mindre enn de siste årene (tilbudspris på godteri hos Europris på lørdager .. say no more).

Så har jeg samtidig gått inn i periodisk fasting (IF - Intermittent Fastingt på engelsk hvis du vil søke på tips)
- den 6 juni tok jeg mot til meg - og brakk meg nok litt også - tok selfie i truse og BH
Har du sett et eple med bein og armer, så vet du det viktigste av åssen bildet ble
Tatt ny selfie hver uke - og har hele tiden vært fokusert på at min 'dobbelmuffin' skulle bli mindre, men så for noen dager siden så jeg plutselig at siluetten min ble mer og mer pære Ju-huuu en midje kommer til syne

Igår fikk jeg menstruasjon igjen - etter flere måneder uten. Og kilo, samt centimeter forsvinner uke for uke.
Siden fasting får kroppen til å bruke tilgjenglig 'brensel', så følger også huden med; så jeg slipper løs hud av vektnedgangen.
Så: Anbefales!

Tenker jeg vil opprette en egen tråd på fasting - men du altså; Gratulerer igjen
Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
Off topic: Hvilken type faste er det du bruker? Jeg har alltid hatt tro på faste, men synes det blir for slitsomt. Jeg så at det var flere måter å anvende IF på. Har du noen erfaring med hvilken som er best? Jeg skjønner at det kan oppleves forskjellig fra person til person, men alltid kjekt å høre andres erfaringer

Fordi dette her er et engelsksproget 'politisk' underforum, tillige med at emnet er så ikke mange kan gætte at her også var oplysninger om faste - blev denne tråd nu delt således, at alle fasting-indlæg er nu samlet i egen tråd Fasting og kutting av sukker (beliggende i forummet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening