Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
Glemte å si at jeg kjører 'mannevarianten' med minst 16 timer (som regel blir det flere timer enn 16 - oftere 18 - 20 timer - og så da et mindre spisevindu - 4 - 6 timer)
Damer som faster periodisk kan starte med mat etter 14 timer - og det må jo være godt nytt for de som kvier seg.
14 timer minus åtte timer med søvn = 6 timer med våken faste. Kanskje la middag være dagens siste måltid, eller skyve på frokosten en - to timer.

Jeg har iallefall kommet greit inn i bikinien - nå sikter jeg meg inn på gamle badedrakter

Det som krymps først var puppene - jeg har vært DD så det var helt greit, men de forandret konsistens da en god porsjon fett slapp taket i de - så jeg håper de strammer seg litt opp igjen ;)

Den 6 juni målte jeg 102 cm rundt brystet og også rundt hoftene
Målte istad og da er det hhv 95 cm og 98 cm

Har mistet gjennomsnittlig en kilo i uka (til nå) - veier meg om morgenen (26/5: 72 kg 4/7: 65,5 kg).
Tusen takk for opplysningene, Kevlin

Dette gjør det jo litt lettere å starte. Jeg blir bortreist til uken, så jeg starter uken etter det Jeg gleder meg til å starte, er veldig spent på hvor mye det vil koste meg. Ikke i penger, altså (Jeg ser nå at det ble mye Starte i setningene over, men et godt ord kan ikke gjentas for ofte, sier nå jeg

Gratulerer med det flotte resultatet ditt både med vektnedgang og cm-nedgang. Har du nådd målet ditt med dette?