Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Hybrid View
-
19-11-18, 14:57 #1
Sv: Munnen, tenner, bakterier, kavitasjon, løsninger
Hei, Anisa

Ja, selvfølgelig, det gir mer penger i kassen med en tann som fortsatt er der og skaper problemer
Jeg har selv erfart at tannleger helst bevarer en tann som gir inntekt.
Jeg håper du finner en tannlege som kan lage fluorfrie proteser. Da blir det lettere å fjerne tennene. Helsen er selvfølgelig det viktigste her, men å fjerne alle tennene uten å erstatte dem med noe gir jo veldig stort utslag da. Du er nok tøffere enn meg når det gjelder dette. Selv ville jeg følt veldig på å gå tannløs ute blant folk. Man føler seg jo ikke akkurat vel da....
Nei, hvorfor i all verden produseres proteser med fluor? Det er helt ubegripelig, og heller ikke dette visste jeg. I min naivitet trodde jeg at det ikke engang var et tema når det gjaldt proteser. Jeg finner ikke ord

Jeg er helt enig i at kvinner behandles som skitt. Menn har styrt fra tidenes morgen, og gjør det fremdeles. Heldigvis er det som du sier unntak blant leger og tannleger, men de er så få at det nesten ikke gjør noen forskjell
Gode nyheter fra oss håper jeg også på
Jeg håper også på en god nyhet fra deg i din leten etter fluorfrie proteser.
Takk for lærerikt svar, Anisa
Lignende tråder
-
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18 -
knusk tørr i munnen og halsen...
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 10Siste melding: 01-12-06, 20:57

Svar med sitat

Bokmerker