Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
17-11-18, 22:10 #15
Sv: Munnen, tenner, bakterier, kavitasjon, løsninger
Halløjsa Kevlin
På hjemmesiden til det svenske Tandvårdsskadeförbundet burde du finde information relateret til rodfyldninger, bl.a. under 'Frågor och svar' her, her og her- foruden, hvad der ellers måtte være af relateret info på hjemmesiden, når du søger med ordet rotfyllning.
Ellers kan du også finde en hel del relevant information hos Vitamindoktor.dk (Knut Flytlie). På forsiden øverst til venstre ser du en menu med to kolonner, hvor i den inderste, nummer fire fra neden ser du 'Tænder'. Når du peger på 'Tænder' med musemarkøren, fremkommer en hel ny menu, kun med emner relaterede til tænder. Bare vær opmærksom på, at det kan være temmelig foruroligende læsning... specielt på underskudsdage.
Selv har jeg samme problem med rodfyldte tænder - en øverste, højre fortand + nederste højre fortand + nederste højre hjørnetand, og ved du hvad? De skal alle tre væk! Bare væk! Det har jeg besluttet. Simpelthen!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18 -
knusk tørr i munnen og halsen...
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 10Siste melding: 01-12-06, 20:57

her må alle gode gode gudmødre trå hjelpende til 
Svar med sitat

Bokmerker