Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
Jeg var på Stemlandklinikken idag og skal tilbake i neste uke. Jeg tenker den klinikken ligger på Topp 3 i norge, når det gjelder amalgansanering. På forumet er det skrevet om Stemlandklinikken i andre tråder

Grunnen til at jeg henger meg på denne tråden er at tannlegen (Stemlandklinikken ) ville ha meg tilbake i neste uke og hun sa at i verste fall måtte jeg rotfylle Jeg har lest at svært mange av de som får kreft og dør av det, de har hatt rotfyllinger utført rett i forkant av kreftutbruddet .. men hva er så alternativet

Kort sagt: trekke tanna, etter en spesiell protokoll .. - ikke akkurat noe nav, eller helfo dekker vil jeg tro

Og HVA skal man putte der isteden liksom ?? Uuuuuuuhhh her må alle gode gode gudmødre trå hjelpende til
- og ønske for meg: at ingen rotfylling er nødvendig i neste uke
Halløjsa Kevlin

På hjemmesiden til det svenske Tandvårdsskadeförbundet burde du finde information relateret til rodfyldninger, bl.a. under 'Frågor och svar' her, her og her- foruden, hvad der ellers måtte være af relateret info på hjemmesiden, når du søger med ordet rotfyllning.

Ellers kan du også finde en hel del relevant information hos Vitamindoktor.dk (Knut Flytlie). På forsiden øverst til venstre ser du en menu med to kolonner, hvor i den inderste, nummer fire fra neden ser du 'Tænder'. Når du peger på 'Tænder' med musemarkøren, fremkommer en hel ny menu, kun med emner relaterede til tænder. Bare vær opmærksom på, at det kan være temmelig foruroligende læsning... specielt på underskudsdage.

Selv har jeg samme problem med rodfyldte tænder - en øverste, højre fortand + nederste højre fortand + nederste højre hjørnetand, og ved du hvad? De skal alle tre væk! Bare væk! Det har jeg besluttet. Simpelthen!