Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Hybrid View
-
08-11-18, 21:59 #1
Sv: HCL : Mavesyre må der til
Så mange fine tekster og linker - bøker som finns henvist til rikelig her på forumet

Så tenker jeg f.eks at:
lite magesyre - rødbettesten er så low-tech og u-innbringende ($$$), at vi vil aldri lese - eller høre nevneverdig om dette i msm (main stream media)
Apropos det:
Jeg fant en serie på Netflix istad "Spør legen" - så lette jeg litt for å se om de hadde noe om fordøyelsessystemet. Fant en episode som het Mage og tarm - det var mest tarm* for å si det sånn.
Jeg scannet meg fort igjennom først - for jeg gidder ikke lenger å bruke tid på masse fancy-pansy maskiner, språk og what-not.
Poenget mitt er at jeg ikke kunne finne at de hadde satt av noe tid til magen - magesyre
Jeg ser det samme fenomenet på BBC Earth
legene som er programledere er så 'artige og utradisjonelle' - nei, egentlig ikke.
De forteller aldri at statiner er scam, at fluor er gift, at legemiddelindustrien er en mafia - og aldri-aldri har jeg hørt, eller lest noe i nærheten av alt det jeg har lært her - på Forumet i mitt
* det er sikkert vel og bra med FMT - men hvorfor starte i gæærne enden lissom ..?
* Fecal microbiota transplant
Fecal microbiota transplant, also known as a stool transplant, is the process of transplantation of fecal bacteria from a healthy individual into a recipient. FMT involves restoration of the colonic microflora by introducing healthy bacterial flora through infusion of stool, e.gSist endret av Kevlin; 08-11-18 kl 22:05 Begrunnelse: Detaljfreak
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
09-11-18, 15:02 #2
Sv: HCL : Mavesyre må der til
Jeg kunne ikke vært mer enig

Admin/Edit - Relaterede emner:
Mangel på mavesyre. Om hypochlorhydria
Ikke nok mavesyre = reduceret virkning af Levaxin og Thyroid
Opskriften på 'rødbede-testen' af mavesyre, findes bl.a. hos Nielsigne, i indlæg nr. 72
Om de røde beders farve og duft (PDF 531 KB)Sist endret av Admin; 11-11-18 kl 16:12 Begrunnelse: Tilføjelse

Svar med sitat

Bokmerker