Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
28-10-18, 16:59 #2
Sv: Lactoferrin - Avitamin - Kobber - Cvitamin ...
Det er en RIGTIG god idè!
De hypothyroide fylder sig med jern-tilskud og alligevel kommer deres blodprøver tilbage, indikerende jern fortsat i underkanten, gang på gang. Det er afgjort bedst at få foretaget alle jern-relaterede analyser, om ikke andet så for ikke at tage masser af jern-tilskud til ingen verdens nytte - hvis det viser sig, at det (som oftest ved lavt stofskifte) er optagelsen, den er gal med?
Vi bør nok finde ud af det på en anden måde, idet jeg mindes en gammel, 2009-regel på forummet, om at der helst ikke skal deles links via åbent forum, eller online, hvis det ikke skal ende med (som så mange gange før), at udenlandske webshops pludselig ikke længere vil sælge/sende til norske kunder, fordi alt for mange forsendelser mystisk forsvandt i postgangen i/til Norge.
Ellers kan det godt være lidt op ad bakke, at finde netop dette kosttilskud til rimelig pris, og af pålidelige råvarer. Siden der skal bruges 10 liter mælk til udvinding af bare 1 gram (2 x 500 mg) lactoferrin, er priserne omend ikke enorme, dog alligevel ikke helt billige.
Lactoferrin tåles fint af alle, selv af laktoseintolerante og af mælkeallergikere - hvis nogen skulle spørge. Lactofferin findes IKKE blandt de ca. 25 proteiner, der ellers findes i mælk.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker