Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
Jeg stemmer i - og sier også FUCK!!
Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
(det driter jeg i)

Oj, oj, oj... sikke et sprog (GUDSKELOV)!

Kvinder er den eneste [sociale] gruppe, der bliver mere radikal med alderen ('Outrageous Acts and Everyday Rebellions'/Gloria Steinem 1983).

Jeg havde ellers gode venner, der opgav NDT fordi de ikke orkede, konstant at tåle forsynings-usikkerhed. Fælles for dem blev, at mens kontakten var om ikke intens, så dog inderlig og levende i deres NDT-liv - efterhånden som tiden gik, efter deres tilbagevenden til syntetisk T4-efterligning - falmede deres bånd til omverden/hinanden, og deres andel i dialogen blev efterhånden bestående mest af korte, høflige oneliners, indtil der ikke var meget tilbage af relationen. Hvor skulle de så finde overskud til at blive mere radikale med alderen?

Jeg ville afgjort foretrække, at de i stedet blev vrede, gale, bandede og svovlede, så det kunne høres langt ud over patientgruppen.

Så Kevlin og smgj Det er jo efterhånden åbenlyst, at i vores omvendte hypo-univers - 'at dritte er at leve'. Lad os så dritte sammen, selv om I langt fra er gamle nok til at være 'radikale' af alderen.