Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Hybrid View

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: FUCK 'lægefaglig vurdering'!

Det største problemet er at man har gitt pilleprodusentene for mye makt.
    De tjener på å holde folk syke, ikke på å gjøre folk friske.

På den måten holdes folk sin helse som gissel. De har uante mengder ressurser til rådighet.

Ressurser som brukes til å
    - fremme produktene overnfor legene
    - fremme skjev informasjon om produktene
    - undertrykke informasjon og tilgang til alternative produkter
    - motarbeide leger som bruker alternativer (vitaminer, mineraler, naturpreparater og naturlige hormoner, anyone?)
    - lobbyering innenfor politikken og lovverket for å fremme egne interesser (Jeg har lyst til å spytte etter Karita... Det er etterhvert _mange_ jeg ønsker en livslang omgang med "ufarlig og lett behandlet stoffskifteproblem" ... )

Jeg har det bra nå, men vet at det ikke er legestanden sin fortjeneste - og jeg går i kontinuerlig angst for å miste tilgangen - praktisk/økonomisk - til det som fungerer for meg.

Og nei, jeg for min del kjemper ikke imot syntetisk (det driter jeg i) - jeg ønsker kun reell valgfrihet for pasienten.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: FUCK 'lægefaglig vurdering'!

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Jeg stemmer i - og sier også FUCK!!
    Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
    (det driter jeg i)

Oj, oj, oj... sikke et sprog (GUDSKELOV)!

Kvinder er den eneste [sociale] gruppe, der bliver mere radikal med alderen ('Outrageous Acts and Everyday Rebellions'/Gloria Steinem 1983).

Jeg havde ellers gode venner, der opgav NDT fordi de ikke orkede, konstant at tåle forsynings-usikkerhed. Fælles for dem blev, at mens kontakten var om ikke intens, så dog inderlig og levende i deres NDT-liv - efterhånden som tiden gik, efter deres tilbagevenden til syntetisk T4-efterligning - falmede deres bånd til omverden/hinanden, og deres andel i dialogen blev efterhånden bestående mest af korte, høflige oneliners, indtil der ikke var meget tilbage af relationen. Hvor skulle de så finde overskud til at blive mere radikale med alderen?

Jeg ville afgjort foretrække, at de i stedet blev vrede, gale, bandede og svovlede, så det kunne høres langt ud over patientgruppen.

Så Kevlin og smgj Det er jo efterhånden åbenlyst, at i vores omvendte hypo-univers - 'at dritte er at leve'. Lad os så dritte sammen, selv om I langt fra er gamle nok til at være 'radikale' af alderen.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Svar: 0
    Siste melding: 05-08-05, 17:55

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn