Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Tråd: Som en hundehvalp...
Threaded View
-
08-06-18, 15:42 #23
Sv: Som en hundehvalp...
Jeg blev ijje lyttet til, og der gik over et halvt døgn før jeg overhovedet snakkede med en læge. Kan se i journalen at det har været lægestuderende. De har citeret mig for at opleve hurtig puls og skriver derefter at de ikke har kunne påvise det. Jeg svar de blot at jeg til tider havde hjetyebanken men ikke i den forbindelse med svimmelheden. De citerer mig for at være overbevist om at jeg har forhøjet stofskifte, jeg har blot forsigtigt spurgt om man kunne tjekke mig for det.
De skriver de har informeret mig og mine kæreste om diverse underdøgelsrt mm men vi har intet fået at vide.
Ørelæge spurgte om jeg har oplevet næseflåd og jeg svarede at venstre tit løber lige så stille. I journal står der at jeg ikke oplever ensidig næseflød.
Jeg lå på 4 mands stue og 3 af os væltede rundt uden balance og vi ville bare hjem.
Jeg fik ikke svar på diverse test førend jeg rykkede for detadskellige gange. Kunne jo se på sundhed.dj at svarene havde været der længe. Blev i øvrigt ike populær for selv at tjekke det.
Status er at jeg er op egen hånd. Ingen hjælp. Sidste læge(stud.) skriver at mistanke er funktionel.
Jeg er så trlt og vælter ofte omkuld af udmattelse og sover dybt i en time eller 2 og vpgner så badet i sved.
Jeg er så sulten, men kvalmeb forhindrer mig i at spise og jeg har tabt mig næst n 3 kg nu siden jeg sidst tjekkede for nogle uger siden.
Ingen har svart. Og jeg skal tie stille for jeg ved ikke noget som helst (om mig)...Tidligere gjestebruker. Gjester kan få tilgang til å skrive på nettsiden vår ved å få en midlertidig gjestekonto. Gjestekontoen utløper automatisk etter ett år.

Svar med sitat

Bokmerker