Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
30-12-17, 20:24 #22
Sv: Søren Flytlie Aarhus Danmark
Hey Cirkeline,
Jeg er også en af de 600. Jeg har taget kontakt til min "almindelige" læge for at høre, om de vil skrive recept på Thyreoid fra Glostrup. De har aldrig været inde over mit stofskifte, fordi jeg fik stillet diagnosen hos Flytlie - den læge jeg havde på det tidspunkt blev ved med at sige, at jeg lå indenfor normalen. Nogenlunde samtidig skiftede jeg "almindelig" læge, for at starte på en frisk relation med en ny, der ikke så mig som hypokonder ;) - men jeg opgav på forhånd at inddrage dem i mit stofskifte. Men nu venter jeg altså og ser om de vil hjælpe. Indtil videre har de faktisk været positivt indstillede.
Er der ikke også noget med, at man kan købe NDT i håndkøb i Thailand? Thiroyd, hedder det ikke det? Eller Thyroid-S. Jeg er ikke inde i det. Men det vil jeg undersøge, hvis min læge ikke vil hjælpe. Jeg skal til Thailand om et par uger, så måske undersøger jeg sagen, mens jeg er der
Dog har jeg også et håb om, at de trækker forbuddet mod Flytlie tilbage. De kalder, så vidt jeg ved, forbuddet for "midlertidigt". Jeg har også været i kontakt med Sundhedsministeret, som siger, at de har nedsat en arbejdsgruppe, der skal undersøge forholdene for stofskiftepatienter, fordi så mange har problemer med den måde, det foregår nu.
Håber, du har medicin nok til, at der er tid til at afsøge mulighederne.Ubehandlet lavt stofskifte (uden antistoffer) fra 2010. Erfa siden 2016. I ventetiden på Erfa (2016) + Fra Erfa Thyroid til jod (og tilbage til Erfa) (2017)
Lignende tråder
-
Destruksjon og forbud mot vitaminer
Av Vigdis i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 2Siste melding: 21-06-13, 16:45 -
Thyreoid fra glostrup apotek
Av Kamilla i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 7Siste melding: 25-05-13, 02:09 -
Thyreoid fra glostrup apotek
Av Kamilla i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 7Siste melding: 25-05-13, 02:09 -
EU-forbud mod urtemedicin 1/4-2011: Underskriftsindsamling
Av Nielsigne i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 2Siste melding: 16-04-11, 18:15 -
Armour Thyreoid på negativlisten
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 27-02-09, 07:52

Svar med sitat

Bokmerker