Sitat Opprinnelig skrevet av gæst Vis post
Jeg har desværre ikke en sundhedsforsikring, så jeg må gå over min økonomi og se om jeg kan bekoste privat testing selv.

Disse tests, jeg nævnte, kan man vist nok købe test-kits til i Storbritannien, og analyserne udføres, fortolkes og resultaterne beskrives af et lab i USA, akkrediteret også i henhold til europæisk lovgivning på området. Priserne er lavere, og man må nøjes med alle resultater beskrevet på engelsk. Men det er altså nogle gamle notater, jeg har, og før jeg har undersøgt om disse tilbud fortsat er aktuelt, vil jeg ikke skrive mere om det.

Ja, vi kan sagtens samtale noget mere, du og jeg, men først er der brug for, at du fortæller om din thyreoidea-stofskifte-forhistorie. Er der een, og i så fald - hvor længe og hvordan det var startet? Eller er det nu første gang, at du kom i berøring med stofskifte-problematikken?

Jeg har også brug for at vide, hvorfor så meget angst og frygt "lyser" ud af dine indlæg, og hvorfor du er så meget mere bange for et højt stofskifte (HYPERthyreose), end for et lavt (HYPOthyreose)?

Vi snakkes.