Sitat Opprinnelig skrevet av Uregistrerte Vis post
Blodprøver tatta pga av mistanke om lavt stoffskifte. Faren har lavt stoffskifte, jeg mistenker faren også har binyretretthet da han også sliter med hypoglykemi. Pluss at hans far har lave jernlagre og får det ikke opp. Jeg trenger hjelp med å forstå blodprøvene og argumenter.....føler med hjelpesløs. Har prøvd å lese meg opp selv, men med lav blodprosent etter fødsel henger ikke hodet med. Sliter selv med lavt energi og har selv en mor med lavt stoffskifte og søster med hashimoto.

Samboer sine blodprøver han er utrolig tiltaksløs og sliter. Sover masse, mørke ringer under øynene. Ekstreme humørsvingninger, nesten så man skulle tro hab var bipolar. Skal veldig lite til for å vippes av pinnen. Sliter med fordøyelsen, carpel
Tunnel syndrom blandt annet.
Hold op, hvor der er meget modgang, du og dine kære må tåle. Og alligevel prøver du at gøre noget.

Jeg må læse mig lidt op i tingene, så det bliver nok en dag eller to, før du kan få et brugbart svar. Er du sød at skrive til forummet om hvor du bor, så forummet måske kan finde en god læge til dig og familien, så tæt på jeres hjem, som muligt?

Vi snakkes