Viser søkeresultater 1 til 10 av 16

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Question Sv: Thyroid/levaxin

Hej Hope

Nej, det er ikke normalt, men det er heller ikke normalt at blande Levaxin med Thyroid. Det syntetiske T4 har jo heller ikke fungeret for dig før, så hvorfor i alverden beholder du en del af det alligevel?

Du ved nok ikke, at det tager hele 12 (tolv) uger, før Levaxin er helt ud af kroppen, så selv om man går direkte lige over til 120 mg Thyroid (den oftest bekræftet som adækvat startdose), er den egentlige virkning af den først egnet til at blive vurderet, når det syntetiske T4 er helt ud af systemet.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    63
    Meldinger
    14

Standard Sv: Thyroid/levaxin

Sitat Opprinnelig skrevet av Admin Vis post
    Hej Hope

Nej, det er ikke normalt, men det er heller ikke normalt at blande Levaxin med Thyroid. Det syntetiske T4 har jo heller ikke fungeret for dig før, så hvorfor i alverden beholder du en del af det alligevel?

Du ved nok ikke, at det tager hele 12 (tolv) uger, før Levaxin er helt ud af kroppen, så selv om man går direkte lige over til 120 mg Thyroid (den oftest bekræftet som adækvat startdose), er den egentlige virkning af den først egnet til at blive vurderet, når det syntetiske T4 er helt ud af systemet.
    Åhhhh jeg har bare så meget tåge hjerne så jeg har svært ved at gennemskue det hele. Jeg har fået hjælp andet sted nu. Så jeg tror jeg har styr på det hele nu.
    Tak fordi I er der

Lignende tråder

1. Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
    Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 402
    Siste melding: 06-02-20, 19:22
  2. Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
    Av Herdis i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 265
    Siste melding: 23-11-10, 12:35
  3. Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
    Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 21
    Siste melding: 18-09-10, 10:16

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn