Anisa

For bare 1/2 år siden ville dette indlæg have sendt en bølge af forhøjet cortisol igennem min krop og givet mig både kvalme og hedeture. Det er heldigvis overstået nu, fordi jeg er blevet meget mere rolig omkring min sygdom/tilstand og ved situationen ved både fremstilling af medicin og adgangen til det.

Jeg er med på, at du gerne vil oplyse os - og vi skal også vide, hvad der foregår i vores liv - men hold da op, hvor kan det være svært at rumme, når man er stofskiftesyg, at der er en trussel forude konstant, og vi vi ikke kan gøre noget. Vi kan ingen gang, med de få vi er, mønstre en demonstration, myndighederne kan få øje på.

Så hvad kan vi gøre ud over at gå rundt og være sindsygt bange? Vi kan ingen ting gøre - ingen ting!!

Mit store ønske er en patient med din viden og på receptpligtig medicin, der kunne stå op som aktivist, som STTM Janie.

Men når det er sagt, så er der ikke endnu sket en ændring. Jeg kan stadig få min dansk produceret medicin på en tilladelse fra sundhedsstyrelsen (det bliver jeg ved med så længe, jeg kan det, blot for at vise sundhedsstyrelsen, at der er en, der trives på Thyreoid).

Derudover så har Trump forhåbentlig snart fundet ud af, at hans enevældige magt ikke er så stor, som han regnede med. Derfor tænker jeg, at vi må sætte vores lid til at både EU og kongressen/FDA i USA har lidt mere fornuft mellem ørerne end Trump. Han kan ikke lave dekreter på noget, der er lovgivet om.