Sitat Opprinnelig skrevet av Hope Vis post
Jeg havde en formodning om at vi skulle snakke naturlig Thryroid, men han så ud som om han bare ville slutte her, så jeg vover pelsen og spørger ind til om han så heller ikke tror jeg kan tåle det……..

DET skulle jeg aldrig have gjort. Hans ansigtsudtryk ændrede sig total, og han blev vred. Jeg fik udstukket en seddel med webadressen til hans hjemmeside, som jeg jo udmærket kender, og fik at vide at herinde kunne jeg gå ind og læse om t3 osv. Og i øvrigt ville han fortælle mig at hvis jeg ville gå ud til dem der udskrev det andre steder, så underskrev jeg stort set min egen dødsdom. Han tordnede om de mange dødsfald pga. naturligt Thyroid
Forresten, når du skrev om at du "fik stukket en seddel med webadressen til hans hjemmeside", faldt tiøren og jeg er næsten sikker på, at det må være en af Kongerne-Af-Dansk-Endokrinologi, enten Jens Faber eller Klaus Køllendorf. Begge praktiserer privat på deres klinik Hormonlideser.dk, foruden at passe hver et fuldtidsjob i det offentlige, og ellers sidde i Region Hovedstatens og Region Sjællands Sundhedsfaglige råd for endokrinologi.

Region Hovedstaden har endda en aftale med Kølendorf og Fabers privatklinik, om at sende til dem alle de insisterende patienter, der bare ikke gider få det bedre af syntetisk T4-behandling, og formaster sig til at ønske kombinationsbehandling. Hvordan det går disse patienter hos disse to UVIDENDE læger, er din beretning en udmærket beskrivelse af!

Ellers mere om Kølendorf og Faber kan læses her, og her (ca. fra midten af første indlæg under "2015").

Vi snakkes.