Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
01-02-17, 17:42 #3
Sv: Opdatering (2017)
Forresten, når du skrev om at du "fik stukket en seddel med webadressen til hans hjemmeside", faldt tiøren og jeg er næsten sikker på, at det må være en af Kongerne-Af-Dansk-Endokrinologi, enten Jens Faber eller Klaus Køllendorf. Begge praktiserer privat på deres klinik Hormonlideser.dk, foruden at passe hver et fuldtidsjob i det offentlige, og ellers sidde i Region Hovedstatens og Region Sjællands Sundhedsfaglige råd for endokrinologi.
Region Hovedstaden har endda en aftale med Kølendorf og Fabers privatklinik, om at sende til dem alle de insisterende patienter, der bare ikke gider få det bedre af syntetisk T4-behandling, og formaster sig til at ønske kombinationsbehandling. Hvordan det går disse patienter hos disse to UVIDENDE læger, er din beretning en udmærket beskrivelse af!
Ellers mere om Kølendorf og Faber kan læses her, og her (ca. fra midten af første indlæg under "2015").
Vi snakkes.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16

Svar med sitat
Bokmerker