Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
14-05-08, 22:04 #17
"Selvdiagoniseringen" er også basert på arvelige faktorer/sykdommer i nær familie, men som sagt så vet jeg ikke om jeg har det eller ikke. Kun en mistanke.
Det blir interessant å lese artikkelen og jammen er det godt jeg har funnet dette forumet
Jeg prøver å lære mest mulig fortest mulig slik at jeg kan argumentere bedre i møte med legen min og gode svar fra deg og andre på forumet her er gull verdt for "ferskinger" som meg.
Som nevnt er jeg ekstremt utålmodig så nå når jeg har forstått at det også finnes en medisin som heter Armour, som gjør livet mye bedre for enkelte, vil jeg jo gjerne ha den også fortest mulig
- selv om jeg vet jeg må smøre meg med tålmodighet og se effekten av de siste medisin justeringene...
PS: Finnes det noen medisin for tålmodighet - tror mannen min hadde blitt glad om jeg hadde fått den på resept
Lignende tråder
-
Jeg skulle vært medisinert for Hypotyreose for 28 år siden!
Av Sol1959 i forumet DagbokerSvar: 10Siste melding: 06-09-13, 15:30 -
Diagnose lavt stoffskifte (med autoimmun betennelse) høsten 2002
Av Lisa61 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 44Siste melding: 04-11-10, 12:11 -
Jeg har haft Hashimoto's siden 2002
Av Louise i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 50Siste melding: 21-06-07, 23:34 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat

Bokmerker