Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
13-04-08, 20:09 #5
Takk for respons fra dere begge. Godt å høre at undertrykt TSH nødvendigvis ikke fører til benskjørhet, noe som er min leges ankepunkt for å trappe ned på medisiner...
Hmmm, jeg tror nå ikke at 12 kg bare var vann, og jeg kunne ønske at det kunne bli "normalt" vanskelig for meg å gå ned i vekt. Ikke slik som nå med "konstant" slankekur (lav-karbo), til dels mye trening og sakte oppadgående vekt :evil:
Jeg likte spesielt godt n'Finn sin disclaimer... Jeg har vel også lært meg å bli veeeeldig nyansert og fakta-orientert i min kontakt med legen. Min erfaring er at man kommer ingen vei med syting eller følelsesutbrudd. Fakta fra internett og erfaringer fra dere andre på forumet her har vært gull verdt for meg for å stille min egen "diagnose" og for å overbevise legen.
Ja, jeg skal ta nye blodrøver allerede i morgen. Prøvesvarene og legetime på onsdag. Jeg ville bare ha noen "ekspert" uttalelser slik at jeg kan være litt forberedt i møte med legen min mtp videre dosering.
Jeg har nemlig definitivt ikke tenkt å gi meg før jeg føler at kroppen fungerer slik den skal, men tror samtidig det kan være lurt at ting stabiliserer seg i kroppen for å se om denne kombinasjonen av Levaxin og Liothyronin faktisk kan være løsningen.
10 mg Liothyronin er alstå ganske vanlig etter det jeg forstår fra svaret til Nora. Doseringen er bare ikke helt enkel mtp at tabeletten kun finnes i 20 mg og at man da må dele den lille tabletten i 4. Er det noen andre som føler at de kan kjenne når effekten av Liothyroninen går ut av kroppen, eller er det bare min kropp som er veeldig sensitiv?
Lignende tråder
-
Jeg skulle vært medisinert for Hypotyreose for 28 år siden!
Av Sol1959 i forumet DagbokerSvar: 10Siste melding: 06-09-13, 15:30 -
Diagnose lavt stoffskifte (med autoimmun betennelse) høsten 2002
Av Lisa61 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 44Siste melding: 04-11-10, 12:11 -
Jeg har haft Hashimoto's siden 2002
Av Louise i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 50Siste melding: 21-06-07, 23:34 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat

Bokmerker