Jeg bruker Armour og har stoppet ved det etter å ha vært gjennom kverna.
Liothyronin virket på meg i en uke så var det slutt og jeg vet ikke hvorfor. Store doser hjalp ikke meg iallfall.

Min egen erfaring er vel slik at hvis Levaxin og Liothyronin ikke virker bra nok så er det bare å prøve Armour.
Men her finnes jo mange som sier de har det utmerket på kombinasjonen Levaxin/Liothyronin og det sier jo mye om mangfoldet en behandling bør omfatte, og som legene fullstendig lukker øyne og ører for.

Armour kommer altid som et alternativ når Levaxin har vært prøvd og har feilet, og etter at kroppen er utpint og ødelagt. Da skal Armour liksom rette oppatt alle feil.......
Det er synd at legene avskjærer seg selv fra erfaringer med Armour som førstevalg.
Jeg hadde ikke vært der jeg er nå hvis jeg hadde fått velge Armour tidligere. Det er jeg sikker på.

Du tenker på vekt når du spør om forbrenninga, men det er mer komplissert. Jeg gikk ned alle kiloene som rant på i Levaxintia, og har ikke fått noen på meg igjen. Etter 3mnd. var 12kg borte og så gikk det saktere. Var 12 kilo bare vann ?