Viser søkeresultater 1 til 10 av 95

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Noe må skje

Sitat Opprinnelig skrevet av I-D-M Vis post
    Ikke lett å finne rett forum (undergruppe) her. Dere får flytte om det er feil. Virker litt dødt her. Har facebook tatt over alt av diskusjon overalt?
    Hej I-D-M Det kan vist ikke være mere rett for dig, end at være i forummet "Lavt stoffskifte hos menn". Ser ud til, at indlægget er flyttet til din oprindelige tråd, du startede i 2012.

Nej, ikke helt... Det er ikke diskussioner, som er flyttet til Facebook, men mennesker, som før har været her. Det er ikke helt det samme, fordi dialog(er) som her, findes ikke på Facebook. Der er det mere on and off med opmærksomheden på hinanden, uforpligtende og meget gerne - så ansvarsfrit som muligt, men det er vist tidens trend, så muligvis ville det også ske her, hvis Facebook ikke fandtes?

Fordi flere af de nye og nyere brugere medbragte med sig socialmedias "ghosting-adfærd" (oprindeligt et socialt fænomen opstået i online dating-miljøer, hvor man ignorerer [indlæg fra] dem, man oprindeligt selv har kontaktet), blev det gamle fællesskab efterhånden tyndslidt, fordi dialogen (diskusjon) er jo kun muligt, når begge parter deltager, men flertallet af de nyankomne end ikke kvitterede for den hjælp, de har fået her, uanset at vi ofte brugte masser af tid, for at finde information til dem. Til sidst lukkede Forummet for optag af nye medlemmer, simpelthen for at vi andre, ikke skulle brænde ud af denne envejskommunikation, men skaden var allerede sket. Typisk Internet, når det er værst.

Derimod gæster er der massevis af, nok fordi der er så meget værdifuld information at hente her, åbent og ikke gemt væk i "hemmelige grupper", så folk kommer her i hobetal (efterhånden næsten 6 millioner unikke besøgende + de som vender tilbage), og lærer af fortidens erfaringer. Det er den korte forklaring, den mere uddybende kan læses i tråden Kjære alle.

Sitat Opprinnelig skrevet av I-D-M Vis post
    Folk husker sikkert meg. Ikke akkurat ny her på forumet. Føler meg så likegyldig. Føler jeg må tvinge meg selv til å ta grep nå før det går galt.
    Nope. Du er ikke glemt. Jeg husker så meget af det du skrev før, at det gør mig (så) ondt at høre, hvor plaget du fortsat er. Det bedste råd jeg kan give dig lige nu er, at du tilmelder dig på dr. Øverbyes My health Club, hvor du kan læse en hel del om lavt stofskifte, og stille spørgsmål. Dr. Øverbye er gået på pension og ikke længere behandler patienter, men han skriver en masse og gerne svarer på spørgsmål relateret til det, han skriver, så vidt jeg ved. Jeg kan også anbefale dr. Øverbyes bog Lavt Stoffskifte, forklart slik det skal !. Specielt bogens jod-kapitel kan anbefales alle, der ikke forstår, hvorfor deres behandling ikke virker, eller aldrig har virket.

Hvis du kan starte med dr. Øverbyes Club og hans bog, kan det være at du bliver senere bedre rustet til at klare evt. at blive patient hos dr. Hertoghe. Det er nemlig ingen trylle-behandling, Hertoghe kan love, men en støttet process mod en bedring, som desværre kan tage temmelig lang tid for dem, der har været syge længe. At blive patient i (fjern)behandling hviler på en del af egen indsats, så det kræver forberedelse og en god portion tålmodighed.

Derudover kan du i første omgang bestille "private" blodprøver hos Werlabs.se. Du kan se på YouTube mere om Werlabs. Se på de tests de tilbyder. Når der kommer svar på de prøver man har købt, er de ledsaget af kommentarer og anbefalinger, skrevet af læger, der har vurderet resultaterne. Det er altid et godt sted at (gen)starte forsøg på at få det bedre. Sorry, at det ikke kan være mere, jeg kan hjælpe dig med, andet end det jeg allerede har skrevet til dig. Lykke til.
    Sist endret av Mod; 12-12-16 kl 18:04 Begrunnelse: Redigert på vegne av Anisa
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
    Av Caramella i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 20
    Siste melding: 23-03-08, 22:24
  2. Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
    Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 14
    Siste melding: 05-02-08, 11:53
  3. Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
    Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 14
    Siste melding: 05-02-08, 11:53
  4. Svar: 7
    Siste melding: 13-01-08, 19:12
  5. Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
    Av Alani i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 51
    Siste melding: 18-05-05, 19:30

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg