Viser søkeresultater 1 til 10 av 95
Threaded View
-
18-02-13, 13:34 #34
Lavt stoffskifte og jogging
Hver gang jeg nevner dette blir jeg bedt om å forsøke andre typer trening. Jeg velger jogging fordi det krever lite. Det innebærer ikke andre personer og koster nesten ingenting bortsett fra noen sko en sjelden gang. Mitt problem er derimot at jeg ikke kommer opp i en slik intensitet at jeg blir svett eller andpusten en gang. For andre ser det sikkert ut som om jeg er for tung og har for mye å drasse på til å greie å jogge skikkelig. Det er bare tull. Det første halve minuttet kan jeg kjøre en full sprint i et anstendig tempo. Etter det er man bare tappet. Ikke fordi man er andpusten, mer fordi bare hele kroppen sier stopp. Dette er ikke noe moro, slutt med dette, ikke plag meg sier den. Innimellom fungerer det bedre, men jevnt over er det bare tungt. Asfalt er skadelig for bein og knær. Ja, kanskje, men det skal ikke fungere på denne måten. Dessuten har jeg en sjelden gang gode dager der jeg ikke kjenner ubegag i bein i det hele tatt.
Jeg beskriver trening slik at jeg ikke greier å ta ut mitt beste og folk skjønner ingenting. Tror jeg bare prater tull. Jeg kjenner jo at kroppen har mer inne, men at ubehag bare stopper meg. Driver også å sykler. Det er det samme der. Får ikke tatt ut maks av det jeg har inne. Er det andre som kjenner igjen trening på denne måten?
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker