Viser søkeresultater 1 til 10 av 95
Threaded View
-
12-11-12, 12:11 #27
Sv: 11 kilo ned på 2 måneder
Jeg har utgangspunkt i 4 måltider per dag. Jeg greier ikke å gå så nøyaktig inn på hva man skal spise, men kort fortalt er det meste av ubearbeidet mat rett fra naturen bra. Steinalderkost. Jeg tenker gjennom hva jeg spiser omtrent til hvert måltid. 1 eller 2 dager i uken tar jeg fridager. Sulter meg kanskje av og til, men som oftest ikke. Jeg vet man må ha næringstoffer for å fungere. Jeg skulle gjerne tatt en titt på de linkene, men jeg bobler over av informasjon og ting å ta tak i i livet mitt nå. Det blir for mye greier. Noen ganger har jeg litt interesse for å lage mat så da lager jeg som oftest noe sunt og annerledes. Men som oftest blir det altfor mye plain norsk husmannskost og frossenretter. Jeg har kuttet ned på mengden i forhold til for noen måneder siden. Det er da aldri feil?
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker