Har du postet blodprøvesvar noe sted? Er det hashimotos du har, altså betennelse i skjoldbruskkjertelen? Du skriver et sted at faren din hadde betennelse på skjoldbruskkjertelen, så jeg antar at det er det du har? I så fall er 25 mcg levaksin og 30 mcg Armour altfor lite! ALTFOR LITE! Og hva får deg til å tro at du er overdosert egentlig? Du skriver at for noen år tilbake følte du deg bra på 75 mcg levaksin. Men husk at denne sykdommen er i utvikling. Kjertelen skrumper mer og mer, så medisindosen må tilpasses deretter. Jeg forstår godt at du er fortvilet og ser svart på ting. Sånn hadde jeg også følt, hvis det er som jeg tror, at du er kraftig underdosert på medisin. Det er helt grusomt, jeg vet det av egen erfaring. Jeg fant heller ingen glede i ting. Det var bare nattsvart. Du MÅ komme opp i riktig dose. Det er det eneste som hjelper. Mitt forslag er at du kaster levaksinen og tar kun Armour. Det er vanskelig å si hvor mye du må ta. Det kommer an på kroppsvekt, opptaket i tarmen osv. Øk sakte og pent. Det er flere tråder på forumet som omhandler dette. Du må påberegne en del ubehag underveis. Hjertebank f.eks.... Det er ikke farlig, det går over. DET GÅR OVER! Jeg gikk også på kombinasjon av levaksin og Armour inntil for noen mnd siden. Nå har jeg kasta levaksinen og bruker kun Armour. Skulle ønske jeg hadde gjort det før. Det var noen uker jeg følte meg skikkelig j...... og var på nippet til å gi opp, men etter en stund når tåka i hjerna begynner å lette og humøret blir bedre, er det verdt det.

Det er veldig viktig at du kutter ut gluten. Gluten er ikke bra for folk med betennelsestilstander i kroppen. Og så foreslår jeg at du kjøper et kosttilskudd. Immunoplex f.eks. Dyrt, men det virker. I tillegg bør du ta 200 mg Selen og ekstra D-vitamin. Jeg ønsker deg god bedring! Håper at du snart får det bedre, man kan ikke ha det slik som du har det nå......

Nå så jeg at du har postet blodprøvesvar.... Ikke antistoffer, altså ikke hashimotos? FT4 11.9 Målt på nytt 14.01 13
TSH 3.40 Målt på nytt 14.01 0.96 Men uansett..... Du ligger alt for lavt i medisindose....