Viser søkeresultater 1 til 10 av 95
Threaded View
-
10-04-13, 13:28 #11
Sv: Når skal man være fornøyd? I-D-M's vei mot toppen
Hvis jeg ikke har lavt stoffskifte er det vel ingen grunn til å være på denne siden? Jeg ble litt forvirret av alle kommentarer her selv om jeg setter pris på tilbakemeldinger og engasjement. Sånn som jeg føler meg i dag virker det liten tvil om at jeg er hypo. Bare trøtt. Energiløs. Eneste jeg vil er å sitte inne og se på TV. Antageligvis fordi det krever ingen energi av meg og er litt underholdning. Noe som er kjedelig eller ubehagelig kunne jeg ikke drømme om å gjøre i dag. Jeg må på jobb. Dessverre. Jeg har jo lest rundtomkring her på forumet og jeg kjenner meg jo igjen i andre. Da jeg først kom over symptomer og sykdomsforklaringen av lavt stoffskifte i 2004 var jeg ikke et øyeblikk i tvil om at det var jeg det jeg hadde. Det som kanskje legen kan ha rett i er at jeg lever ugunstig så lenge jeg har hypo. Jobben er for hard, dagene for lange og det slutter for sent. Imidlertid skulle jeg tålt det greit om jeg var mitt gamle selv fra før 1996. Det som kanskje skiller meg litt fra andre her er at jeg blir så mye bedre av å bare ha fri noen uker eller dra utenlands. Ta meg vekk i fra stress og forpliktelser og jeg kommer meg. Trenger ikke være stress involvert en gang. Ta meg vekk i fra arbeid og aktivitet og jeg kommer meg. Kan det tyde mer på ME? Kan det være en kombinasjon med ME og lavt stoffskifte? Ellers responderer jeg elendig på medisiner. De eneste medisinene som virker på meg er smertestillende. Men det tar jeg jo selvsagt ikke da jeg ikke har behov for det. Når det er sagt så har jeg en gang i tiden hatt bedring av levaxin, men det begynner å bli noen år siden nå. Hva gjelder legen tenker jeg å gi henne en eller to ganger til før jeg krever konkrete resultater eller overgang til thryoid. Min tålmodighet og lommebok er ikke evig stor.
Når det gjelder matintoleranse har jeg bestemt meg for å prøve en måned eller noe slikt uten melk.
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker