Sitat Opprinnelig skrevet av I-D-M Vis post
Jeg har ikke fått blodprøveresultater, men de skulle visst bli sendt til meg. TSH var visst på 0.85. Balder går ikke under 0.5. Ikke vet jeg, men det er nå en del her med TSH under 0.5 som ikke er hyper. Ellers er FT4 for lav mens FT3 er normal. Det er vel motsatt av hvordan det skal være for å få lio? Legen vil ikke gi noe NDT/armour ettersom vi ikke har funnet rett levaxindose. Det er sikkert fornuftig. Imidlertid litt kjedelig ettersom jeg har inntrykk av at erfa/armour er det eneste som hjelper. Det være seg om man har masse tilleggslidelser også. Bye for now og en god natt ønskes fra meg!
Legen vil ikke gi noe NDT/armour ettersom vi ikke har funnet rett levaxindose ??

Er du sikker på, at du ikke har misforstået det som Balder-legen sagde?

Hvis det er vitterlig, hvad Balder-legen sagde til dig, da har jeg kun en ting at sige: tag dine surt tjente penge og brug dem et andet lege-sted! Det kan kun gå for langsomt!

Du er til grin for dine egne penge, I-D-M!

Hvornår ellers skifte Levaxin ud med NDT/armour - hvis ikke netop når skidtet ikke virker?

Er det ikke snart i 8 år, at du har været en Levaxin-patient?

Balderklinikken kan selvfølgelig "hjælpe" dig med at fortsat udprøve adskillige Levaxindoser, i mange omgange endnu, og hver (om)gang skal du betale en ny regning! F*****g blodsugere!

Sorry for tonen, I-D-M. Jeg bliver bare så pist på dine vegne. Og på andres!