Viser søkeresultater 1 til 10 av 95
Threaded View
-
03-04-13, 19:46 #11
Sv: Når skal man være fornøyd? I-D-M's vei mot toppen
Nesten to måneder siden forrige post. Uttallige ganger har jeg tenkt å stikke innom her, men jeg har følt meg for stresset eller sliten. I februar var jeg intensivt her inne omtrent hver dag. Helt typisk. Man kan holde på med noe i en kort periode så blirman trøtt av det eller glemmer det helt.
Nå har jeg hatt to samtaler med Balder siden jeg skrev her sist. Jeg har fylt på med 4 injeksjoner B12. Jeg går på omega 3, vitamin D3, vitamin E og sink. De sier at kroppen ser sunnere ut i blodprøveverdier, men jeg merker ingenting. Mikro CRP er blant annet gått en del ned. Høres positivt ut. Har jo ikke lyst på betennelser. Det begynner å koste, men legen virker fornuftig. Jeg har lyst til å prøve det hun foreslår. Nå skulle jeg få resept på testosteron. Her og nå er jeg litt usikker på hva det skal hjelpe mot. Energi håper jeg, men jeg er litt usikker på om jeg har så dårlig energi. I gamle dager hadde jeg det. Nå har jeg mer en uklar forkvaklet tankegang som gjør det vanskelig for meg å få gjort ting. Det kan vel hjelpe for kjønnsdrift. Den synes jeg har kommet seg uansett. Utrolig nok. En annen ting er at jeg skal utredes for hemakromatose. Fint det, men jeg tror vel ikke det heller vil gjøre noen forskjell. Ferritin nivåene er beviselig altfor høye, men jeg vet ikke om det betyr så mye. Jeg har ikke lest om andre med den problemstillingen her inne.
Så var det Balders kjepphest. Matintoleranse og glutenallergi etc. Jeg vet at det er mange her inne som ikke tåler melk eller gluten. Og andre typer intoleranse for mat. Det er vanlig sammen med lavt stoffskifte. Hun mener det kan være svaret på hvorfor jeg føler så lite. En sopptilstand i kroppen sa hun. Jeg føler vel ikke akkurat at det virker logisk. Jeg har vel ikke akkurat inntrykk av at de som går på melk eller glutenfri kost blir noe særlig bedre. En annen ting er at jeg bedømmer dette ut i fra avføringen. Kan være ok i lange perioder. Nærmest uansett hva man spiser. Jeg tok proteinintoleransetest i 2001. Den gangen var den positiv. 5 år senere var den negativ. Såvidt jeg husker da. Merkelig hvordan slike ting blir uklart med tiden. Første gang var jeg uten levaxin. Andre gang gikk jeg på levaxin og hadde hatt noen gode perioder. Med bedre stoffskifte får man kanskje lettere orden på slike "forstyrrelser" i kroppen. Legen sa jeg måtte slutte med slik kost i 2006 etttersom jeg fikk mareritt av det og ble direkte ulykkelig.
Så skulle det være 3-4 avsnitt til her, men de har forsvunnet siden brukeren automatisk ble logget ut etter en stund. Går ikke an å få det frem igjen heller selv om jeg ser det har gått inn som autosaved content. Jeg får reforfatte det etter beste evne.
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker