Viser søkeresultater 1 til 10 av 95
Threaded View
-
03-02-13, 18:49 #11
Sv: Når skal man være fornøyd? I-D-M's vei mot toppen
Interessante innspill. Veldig sausete i hodet nå. Ikke sovet skikkelig på noen dager. Jeg kunne sikkert trengt den sykemeldingen. Det er kanskje ikke så lurt å svare her heller så lenge man har så mye "grøt" i hodet.
Det er en ting som har gått igjen i det siste her på forumet har jeg inntrykk av, fibromyalgi. Jeg har aldri gitt dette noe særlig oppmerksomhet. En av de sterkeste symptomene er jo smerte. Det har jeg ikke. Dermed har jeg slått det i fra meg. Ofte har jeg god oversikt over mitt sykdomsbilde. Akkurat nå er jeg bare forvirret. Holder de fleste muligheter åpne. Nå er det ikke slik at jeg tenker på dette dag og natt da. Lar det ikke ta over livet mitt.
Dette med antistoffer har jeg ikke hørt noe særlig snakk om før. Ikke om meg selv i hvert fall. Det var vel for det meste ensidig fokus på TSH og at den var i grenseland. Jeg vet ikke helt hva det betyr engang. Er det slikat høy anti TPO medfører at kroppen har en autoimmun tilstand? Glad jeg ikke har det i hvert fall. Jeg har ikke lest grundig igjennom det som stod om post traumatisk hypothyreose, men jeg forstod det slik at det ikke bare var slag mot hodet som kunne utløse det, men også psykiske traumer mot hodet. Akkurat det kan jo passe for meg. Jeg har likevel en følelse av at vi gjør ting vanskeligere enn hva de trenger å være nå. Det er slått fast at jeg har hypo for lengst. Med eller uten antistoffer.
Angående vinter og det der hvite. Er så lei at jeg holder på å spy. Snø og kulde burde være forbudt i trafikken. Andre folk jobber sikkert med glatten. Jeg bare gir full gass (automatgear) og banner over traction control som får bilen til å oppføre som en idiot. Jeg har ikke tålmodighet til å styre med ting jeg oppfatter som helt teit. Selv om ingen kan gjøre noe med været. Det er vel forhåpentligvis på vei over om 2-3 uker. Slik var det jo i fjor. En annen ting med vinter er disse bilene med oransje roterende lys som jobber langs veien. Se på meg, jeg brøyter, beware, alarm, alarm. Tror de at de blir usnylig uten det der lyset på? Man får jo epilepsi av å se på det. Det er vel en EU-bestemmelse. Nok en dårlig en. Får vel slutte før jeg tar helt av. Slik kan man altså bli etter endel dårlig søvn og stress. Ganske irritert altså.
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker