Takk for tips om innkjøp av vitaminer. Nå i disse dager med nrk-lisens, veiavgift og dyre kvartalsavgifter så gjelder det virkelig å få ned prisen på ting.

Jeg har ikke så mye tid nå. Og jeg har kanskje ikke lest posten din grundig nok. Hang meg opp i det med slag til hodet. Jeg har i hvert fall hatt en hjernerystelse. Og flere kanskje ikke fullt så kraftige slag mot hodet. Er det så farlig da? Det er da ganske vanlig? Om Hertoghe sier det så. Han er jo litt av en guru på feltet.

Legen fra Balder ringte meg opp og hun vil øke levaxindoser til 4 ganger 100 og 3 ganger 75. Eller kanskje man skal bytte ganger med dager. Hun sa det er ikke noe vits i at jeg skal gå rundt her og føle det ikke er noen mening med noe. Den lave testosteronen var som før ok når den ble kombinert opp mot SHBG. Det ga et fritt testosteron-tall på ca. 6. Jeg greier ikke å slå meg til ro med det selv om jeg ser at fritt testosteron er normalt. Ellers lurte hun på å sykemelde meg så jeg får gjort det jeg skal med tanke på å kjøpe inn medisiner og ta dem. Det sitter ganske langt inne å sykemelde meg, men kanskje burde jeg latt henne gjøre det.?