Viser søkeresultater 1 til 10 av 95
Threaded View
-
27-12-12, 21:03 #19
Sv: Når skal man være fornøyd? I-D-M's vei mot toppen
Kanskje litt spesielt at det har vært bedre og blitt dårligere da? Det er vanskelig å finne synderen til det. Kan være dosen medisin jeg tar ikke er nok lenger. Eller kanskje verre. Jeg tåler bare ikke full jobb. Apropos positive ting. Synes jeg har skrevet mye negativt her, men perioden jeg er inne i nå er langt fra det verste jeg har sett. Jeg er meget fornøyd med at jeg fikk kostet snø av bilen min, måket rundt den og fått start på den til tross av det svake batteriet den har. Alt uten å klage innvendig over 10 iskalde blå eller ubehag eller smerter. Nå er baken ,eller hekken som jeg sier, iskald og har vært det i flere timer. Har surret pledd rundt den i flere timer. Blir ikke varmt igjen med det første. Burde prøve å plage eksen med at hun bør varme meg opp igjen, men hun blir bare dritsur som hun blir med alt jeg sier til henne nå på kvelden.Let etter de små positive tingene i stedet for og se på den store skyggen stoffskiftet kaster over oss. TingTarTid, men livet blir bedre sakte men sikkert!
God jul til deg også
Ellers kom jeg fra vestlandet i natt. Dro i går kl 19 og var fremme 03 og skulle på jobb 0340. Det ble kanskje en time søvn totalt. Fordelt på 3 *20 minutter. Det merkelige er at man føler seg ganske bra etter det selv om man flere ganger holder på å sovne på jobben. Det virker som om søvnkvaliteten blir bedre når kroppen vet den vil få lite søvn. Min teori. Teit det nesten aldri er mulig med minst 8 timer glimrende søvnkvalitet.
Jeg tror ikke på nyttårsforsetter. Det bare passer tilfeldig med at jeg har bestemt meg for å prøve de fleste midler som kan hjelpe på stoffskiftet. Tenker da på kosttilskudd (spes d-vit) , kosthold og andre triks. Man kan jo være heldig og at noe virker? Løsningen til et bedre liv finnes der ute ett eller annet sted. Kanskje et komplett miljøskifte kan hjelpe. Imidlertid håper jeg det er mulig å få det bedre mens man trasker rundt i den samme grå hverdagen. Da forhåpentligvis assistert av medisiner. Jeg har jo tross alt en bombesikker følelse av at kroppen min ikke fungerer optimalt. At det er noe den mangler.
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker