Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: Ny fastlege - tips?
-
08-10-16, 15:19 #1Hannez1 Gjest
Ny fastlege - tips?
Har hatt lavt stoffskifte i 3 år. Har vært til flere leger som sier blodprøvene er fine, og at det er normalt at jeg likevel ikke føler meg bra. Det er bare slik. Ingenting å gjøre noe med.
Det har jeg vanskelig for å godta. Jeg har vært til privatklinikk og møtte en lege som var interessert i å hjelpe meg der. Etter å ha gått der et år, har jeg ikke kommet noe videre i prosessen, og regningen har blitt for høy.
Jeg trenger derfor tips til lege med fastlegeavtale i Osloområdet.
På forhånd tusen takk!
-Hanne
Lignende tråder
-
tips til stoffskiftevennlig fastlege og/eller endokrinolog i trondheim?
Av esmeralda i forumet EndokrinologerSvar: 7Siste melding: 19-03-14, 22:11 -
Treng tips om bra fastlege i Oslo...
Av Delisa i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 02-11-09, 12:41 -
Tips om fastlege i Bergen som har erfaring med stoffskifte?
Av elric i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 16-09-08, 09:22 -
Fastlege i Bodø
Av gutt_81 i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 23-07-08, 11:45 -
Vil bytte fastlege i Oslo - noen tips??
Av Nettverk i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 10-10-07, 19:43
Svar med sitat
Bokmerker