Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
24-03-16, 05:25 #5Uregistrerte Gjest
Sv: Tenketråd om progesteron og østrogener
Åh, og så glemte jeg at fortælle faktisk det allervigtigste, jeg oprindeligt ville fortælle, men så kom jeg bort fra det

Jeg har været på toilettet for 6. dag i træk, det tror jeg ikke, jeg nogen sinde har prøvet i mit 50 årige liv. Alle de år med alverdens forsøg, kure og dyre medikamenter for alligevel ikke at blive helt tilfreds eller efter noget tid, hvor kroppen vender tilbage til normaltilstand af evig forstoppelse. Er det bare C-vitaminet....det jeg altid har spist, men aldrig i så høje doser og dog aldrig før sengetid.
Der er stadig mange andre symptomer som brain-fog, tristhed, social isolation, lav-energi og lav-tolerance, lidt overvægt, ødemer, øjne der løber konstant i vand, knoglesmerter (dog er det aftaget) osv., men nu er jeg på vej og jeg har nogle følges med
Rigtig god dag til alle
Kh Rikke
Lignende tråder
-
Hjælp til at finde læge der kan hjælpe og har forstand
Av Jerab i forumet Andre hormonerSvar: 11Siste melding: 06-11-12, 11:54 -
Kan I hjælpe - hashimotos thyroiditis
Av Helene i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 10-10-12, 12:36 -
E-bok om å starte pasientgrupper
Av Vigdis i forumet Biblioteket / Diverse artiklerSvar: 0Siste melding: 24-01-12, 15:45 -
Nogen der kan hjælpe med disse resultater?
Av Honeyhob i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 20-11-10, 16:13 -
Hvilke doseringer bør jeg starte med?
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 24-11-09, 22:17

Svar med sitat
Bokmerker