Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
23-03-16, 19:39 #4Uregistrerte Gjest
Sv: Tenketråd om progesteron og østrogener
Ih, tusinde tak Sylvia og alle I andre, der med jeres energi, viljestyrke og næstekærlighed har gravet al den viden frem og fået den sat sammen i en brugbar struktur og metode, som vi andre kan støtte os til.
Der er så uendeligt meget jeg kan nikke genkendende til i dette forum, så om end historier og skæbner er vidt forskellige så er symptomer/lidelser same-same. Det minder mig i den grad om en dyreudsendelse, hvor man i forskellige farvande forskede i vandets sundhedstilstand ved at måle på mikroorganismer og små bitte planktonfisk frem for at vente på, at de døde hvaler drev i land, hvor det så blev konstateret, at de havde kræft og først derefter begyndte at finde ud af, at kræften kom fra alt det møg, der lukkes ud i vandet. Og ved at sætte ind på mikro-niveau, så kunne der skabes balance i sundheden både mennesker og store og små dyr i de berørte områder.
Sygdomme som hormonforstyrrelser viser sig tilsyneladende også langt tidligere - den kan måles, bevises, dokumenteres og behandles så den holdes nede, så hvorfor er det ikke bare at sundhedsvæsenet "do go for it"?
Nå, men Sylvia, jeg er så glad for dine anbefalinger og jeg tror, du har helt ret. Det er unægteligt en stor ommøblering, men allerede inden jeg er kommet i gang med cremerne og jod-kuren, så har de begyndende forberedelser hjulpet lidt. 500 mg C-vitamin, 375 mg magnesium og 900 mg calsium citrate om morgenen er ændret til 4 gram C-vitamin og 375/900 mg mg/cal om aftenen før jeg går i seng. Jeg har sovet 5 dage nu hvor jeg er faldet hurtigt i søvn, sovet som en bjørn i 6-7 timer i træk.
Ja, jeg vågnede de første dage med ekstrem tunghed i kroppen og hovedpine. Men kan det mon være detox pga C-vitaminet? Det forsvandt dog efter 1/2 times tid og resten af dagene har været OK, men bedre end da jeg spiste vitaminerne om morgenen.
Hvad der også blev mig givet, har været dage næsten uden ledsmerter. Jeg har kunnet gå næsten normalt uden at vrikke som en and op ad trapperne, sætte benene over kors, rejse mig smertefrit fra en stol osv. Havde godt læst et sted herinde, at (vist nok) calsium kun virkede i hvilende/sovende tilstand, men kan det virkelig være det? Jeg tror, du har ret i en start med jod-kuren, vil være godt for jeg prøvede progesteron-creme for et par år side og det hjalp mig ikke. Men hvad hjælper det også at stikke en gødningspind i en udtørret potteplante, hvis der ikke tilføres vand først?
Hvad angår stegepanden, så er den også klaret, for jeg stegte noget kød alt for hårdt i kokosolie i for lang tid, så nu er den død.. Men hvilket mærke/produkt er fornuftigt at købe?
Tak for også for rådet om SLS-holdige varer - der helt sikkert meget, der skal udskiftes...om ikke andet så step by step.
Endnu engang mange tak - faktisk er jeg rørt og bare så glad for at I findes derude og deler herinde.
Rigtig glædelig Påske til jer alle fra Rikke
Lignende tråder
-
Hjælp til at finde læge der kan hjælpe og har forstand
Av Jerab i forumet Andre hormonerSvar: 11Siste melding: 06-11-12, 11:54 -
Kan I hjælpe - hashimotos thyroiditis
Av Helene i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 10-10-12, 12:36 -
E-bok om å starte pasientgrupper
Av Vigdis i forumet Biblioteket / Diverse artiklerSvar: 0Siste melding: 24-01-12, 15:45 -
Nogen der kan hjælpe med disse resultater?
Av Honeyhob i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 20-11-10, 16:13 -
Hvilke doseringer bør jeg starte med?
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 24-11-09, 22:17

Svar med sitat
Bokmerker