Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Dygtig læge i Danmark
Hybrid View
-
16-01-16, 08:21 #1
Sv: Dygtig læge i Danmark
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
-
16-01-16, 09:13 #2
Hej Cirkeline,
Jeg har været på Aage Winthers klinik i Hørsholm hos Jack, som er amerikaner men har længe været bosat i Sverige. Også en ældre herre
Men han kan give dig gode tips, og de kan udskrive recept, vil jeg tro.
Det er lykkedes mig at få et godt samarbejde med min læge. Han skriver recepten, og han bestiller blodprøver. Han kommenterer dem kun ind imellem, men han ved, at jeg har styr på den del af det. Jeg kommunikerer så også retur til ham om hvor meget Thyreoid, jeg tager og hvordan, jeg har det.
Jeg har også haft svært ved at få det ind i cellerne, så jeg tager jod og progesteron - og så jeg er kommet af med min stress. Fra test af hormoner ved jeg, at mit kortisol har været let forhøjet gennem de sidste i hvert fald 2½ år. Kortisol laver så meget rav i hele hormonsystemet.
Fordi jeg ikke havde det godt, satte jeg Thyreoid op, og så kom det for højt op til, at det forstyrrede styringen af mine kønshormoner. Smgj skriver om det her i indlæg #65 - https://www.stofskifteforum.dk/showt...t=16228&page=7
Det lyder som om du kan have glæde af at få set på mineraler og vitaminer og måske kønshormoner, så jeg sender dig en pm med lidt oplysninger om, hvad jeg har gjort, så kan du tage det, du kan have glæde af.
-
16-01-16, 09:34 #3
Hvor lyder det fantastisk Sylvia - lige netop stress har ødelagt alt for mig , men dit indlæg giver mig håb om at der er en løsning
Jeg har været inde på Aage Winthers hjemmeside men kan ikke se at der er en der hedder Jack som arbejder hos ham... er det længe siden du har været der?
Jeg håber også at jeg med tiden får et godt forhold til min nuværende endokrinolog
-
17-01-16, 13:57 #4
Nu har jeg læst om Sygesikringens Gruppe 1 og 2, men jeg er lidt i tvivl om det koster noget at skifte? Og kan jeg skifte tilbage til Gruppe 1 på et senere tidspunkt hvis jeg får brug for det?
Hvis jeg skifter over i Gruppe 2 og skal til min egen almindelige læge så koster det ikke noget, men hvad hvis han henviser mig til eks en Reumatolog - skal jeg så selv betale for Reumatologen?
Kan jeg overhovedet beholde min almindelige læge hvis jeg skifter til gruppe 2, eller mister jeg min plads hos ham?
Umiddelbart kan jeg godt se at der er en økonomisk fordel ved at skifte til Gruppe 2 hvis jeg finder en Privatpraktiserende læge, men jeg er bare lidt i tvivl om ovenstående
Lignende tråder
-
En helhedsimedicinsk læge i København. Katrine Flindt, læge, MD
Av Luuna i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 26-11-12, 21:43 -
Praktiserende læge Bo Stork i Hadsten i Danmark
Av Admin i forumet AdvarslerSvar: 1Siste melding: 05-11-11, 13:21 -
Praktiserende læge Lise Dyhr i Brøndby Strand, Danmark
Av Admin i forumet AdvarslerSvar: 1Siste melding: 05-11-11, 13:19 -
Dygtig fastlege / spesialist Rogaland, Hordaland, Sørlandet?
Av Betty Blue i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 08-05-11, 08:55

Svar med sitat
Bokmerker