Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Fluor-relatert i Norge
Hybrid View
-
31-12-15, 09:21 #1
Sv: Fluor-relatert i Norge
Her langs iddefjorden er det meste av offentlige vannverk overflatevann. Antakelig både temmelig jod og fluorfritt... Det som finnes av grunnvannsborede brønner er i privat regi.
Dessverre er det ikke mer enn 15ish år siden at Halden kommune kloret byvannet sitt så mye at man kjente lukta når man dusjet... Heldigvis så er det ledningsnettet utbedret nå og behovet for kloring mindre. I kommunen jeg nå bor i virker det som at man tar forebygging mer alvorlig og bare siden jeg flyttet hit har ledningsnettet blitt spylt en gang for å få ut algevekst og humus.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
"Valg" av deltidsarbeid relatert til dårlig helse
Av Bettie B. i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 0Siste melding: 18-10-11, 21:08 -
Te og fluor
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 12Siste melding: 04-10-09, 15:35 -
Fluor i mad
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 22:52 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker