Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Hybrid View
-
02-10-15, 09:35 #1
Sv: Tilbake på forumet.... :-)
Hei og takk til begge

Jeg hadde 24 timers blodtrkksmåler før jeg fikk medisinen - da var høyeste måling 208/119, de ble bedre etter jeg fikk medisin.
Og så ser jeg at jeg i innlegg tidligere i dag har skrevet feil da jeg skrev variasjonene i trykkene - det skal selvsagt være omvendt. Beklager..
Bare et spørsmål, dersom jeg skulle ha hyponatremi - bør jeg ta en blodprøve før jeg eventuelt starter med å drikke saltoppløsning? Og dersom jeg bør begynne å drikke saltoppløsning kan jeg kanskje drikke eletrolyttpulver?
Hva med å teste for ADH?
Jeg tenker å ta kontakt med legen som skriver ut ERFA for videre utredning, men skulle gjerne vite så mye som mulig om dette før jeg kontakter ham. (Tar Østfold senere :-))
Mvh
Lisa
-
02-10-15, 10:54 #2
Hej Lisa
Alle tips jeg kunne bidrage med, har jeg allerede skrevet til dig, og til andre, som evt. senere kommer til at læse i din tråd. Det er, i hvert fald klart, at dit behov er at kunne stole på, og støtte dig til en god læge. Da må du selv vurdere om de læger, som hidtil har bistået dig - er også de læger, som du vil støtte dig til fremover.
Alene det, at du havde behov for at komme forbi her igen, tyder dog på at disse læger måske allerede har mødt væggen, men hvis du alligevel stoler på at de kan gøre mere og bedre, så er der bare om at komme i gang... og starte med at gøre plads til det. Lige nu virker det som om at der er så meget forskelligartet travlhed i dit liv, at den "stjæler" tid og rum fra behovet for egenomsorg. Den kan altså ikke tåle at blive udskudt forever, så jeg håber virkelig, at du snart kan få bedre tid til dig selv.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
02-10-15, 12:07 #3
Vil ikke det virke mot den blodtrykksmedisinen du bruker? Og i så fall om du vil tilføre salter - ville det ikke være like lurt å heller høre om du kan redusere medisinen for å beholde egne salter i stedet? Det finnes jo naturlige metoder for å påvirke blodtrykket - kanskje de etterhvert kan overta for medisin, dersom du prøver? (De fleste innebærer livsstilsendringer, så det er ikke gjort over natta.)
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Tilbake på forumet dessverre:( Nå er det synsforstyrrelser jeg må spørre om igjen
Av gutt_81 i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 8Siste melding: 28-12-10, 21:42 -
Hei, jeg er tilbake - nå med Graves
Av Majsa i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 06-06-09, 11:22 -
Oi oi oi oi !!!!!!! FORUMET ER TILBAKE!!!!
Av Thomas W H i forumet Om forumet genereltSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 21:45 -
tilbake fra legen
Av mokki i forumet Hos legenSvar: 48Siste melding: 19-06-06, 12:33 -
tilbake igjen
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 14-10-05, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker