Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
15-09-15, 05:13 #3
Sv: Tilbake på forumet.... :-)
Fikk du ikke målt FT3?
Den sier mye mer om hvordan du er dosert enn FT4.
TRAS på 0,9 bør følges med iallefall. Referanseområdet på mange labratorium er 1,0.
Jeg både høy anti-TPO og høy TRAS, men er tilnærmet symptomfri (bruker Armour) sånn til vanlig. Når jeg har symptomer får jeg sinnsykt høy puls, veldig lavt blodtrykk, smerter, er svimmel og tom, influensafølelse i hele kroppen, kvalm og skrubbsulten samtidig, vekslende avføring på samme do-tur, rastløs, masse kribling under huden, snubler i tunga, svært ustadig blodsukker (diabetes 1), mye epilepsianfall, søvnproblem, konsentrasjonsvansker, etc.
Jeg tror hvordan vi opplever symptomer er veldig individuelt.
For min egen del ville jeg nok fått sjekket stoffskiftet igjen med alle fem prøvene (FT3, FT4, TSH, anti-TPO og TRAS) + fått sjekket vitaminer og mineraler i kroppen. Regner med at du har nyere blodprøver enn fra i fjor om du ikke har det bra med stoffskiftet?
Kan øynene skyldes allergi?
Lignende tråder
-
Tilbake på forumet dessverre:( Nå er det synsforstyrrelser jeg må spørre om igjen
Av gutt_81 i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 8Siste melding: 28-12-10, 21:42 -
Hei, jeg er tilbake - nå med Graves
Av Majsa i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 06-06-09, 11:22 -
Oi oi oi oi !!!!!!! FORUMET ER TILBAKE!!!!
Av Thomas W H i forumet Om forumet genereltSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 21:45 -
tilbake fra legen
Av mokki i forumet Hos legenSvar: 48Siste melding: 19-06-06, 12:33 -
tilbake igjen
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 14-10-05, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker