Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
14-09-15, 16:34 #2
Sv: Tilbake på forumet.... :-)
Diarre og høyt blodtrykk og stresskuldre... Og forhøyet fT4 etter diarreen. For å ta det siste først. Siden tarmbakterier bidrar til en stor del av omdanningen fra fT4 til fT3 så kanskje var fT4 forhøyet da av den grunn?
Diarre vil også tappe kroppen for magnesium. For lite magnesium kan bidra til stive muskler/kramper/stresshodepine og kan også påvirke blodtrykket. Det er dessuten viktig i mange av kroppens prosesser totalt, også i forhold til stoffskiftet. Det er ikke bare hva man tar inn, men vel så mye hva som tas opp.
Du kan jo vurdere om et magnesiumtilskudd som dette http://www.solaray.no/magnesium-9.html (om du prøver så ligg unna de som består av magnesiumoksid - de tas nesten ikke opp) kan være noe å forsøke en stund. Best å ta på kveldstid da en del blir søvnige av dem.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Tilbake på forumet dessverre:( Nå er det synsforstyrrelser jeg må spørre om igjen
Av gutt_81 i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 8Siste melding: 28-12-10, 21:42 -
Hei, jeg er tilbake - nå med Graves
Av Majsa i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 06-06-09, 11:22 -
Oi oi oi oi !!!!!!! FORUMET ER TILBAKE!!!!
Av Thomas W H i forumet Om forumet genereltSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 21:45 -
tilbake fra legen
Av mokki i forumet Hos legenSvar: 48Siste melding: 19-06-06, 12:33 -
tilbake igjen
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 14-10-05, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker