Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Threaded View
-
21-04-08, 15:13 #26
Pippi...jeg har ikke gått tilbake og lest de gamle innlegga dine, men mener bestemt at du var her i forbindelse med forrige eksamensperiode?!!........Håper virkelig at dagene vil vise seg brukbare mot deg nå i eksamenstida. Føler virkelig med deg, og som jeg sa den gang skulle jeg så gjerne ha hjulpet deg.... MEN- har du lest linken om ryggsøyla som Shanita la ut, da med spesiell tanke på cervico-ledda...Det er mye som tyder på at du av en eller annen grunn muligens har "noe" ut fra nakken din. Selv kjenner jeg igjen alt du skriver;det med språk..verbaliserer substantiv og omvendt, pre-og sufiks speilvendt, tar halvparten av en setning og slutter med en annen o.s.v.Så sier jeg høyre når jeg mener venstre, oppfatter ofte speilvendtm.m. I tillegg til sjøbeinfølelsen, følelsen av å sitte i en jernbanevogn..men så er det toget ved siden av som kjører!! Jeg fikk skada ryggmargen i en trafikkulykke,og fikk store cervioencephale utslag...pluss det fysiske.
Nå i ettertid lurer jeg på om dette ble verre pga hypotyreosen jeg senere fikk påvist, men tror det ligger for mange år imellom(15). Men i dag er jeg LITT bedre i hodet- mest sannsynlig skyldes det både at jeg er blitt medisinert, samtidig har noen av de skada nervene vokst ut igjen. Så- personlig oppfatter jeg det som en blanding. Men som det har vært nevnt her, få tatt MR(CT er ikke godt nok).Er betryggende å evnt. få utelukka diagnoser......God bedring, og la oss høre hvordan det går med deg.
(jeg var kvalm i mange,mange år og- en annen form for kvalme enn den jeg opplever med hypoen)..Må legge til en ting:stamming-JA!!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat

Bokmerker