Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
04-08-15, 09:36 #6Uregistrerte Gjest
Sv: Viljen er vejen til et blivende vægttab
Naivt har jeg fulgt en diætists råd, men har nu indset, at kuren i længden er for hård. Jeg tog endda på af diætistens plan, så jeg måtte skære yderligere i alle måltider (skar i alt undtagen grønt), men nåede ned på så lille en mængde mad, at min livsglæde blev påvirket. Hverdagen blev bare for bøvlet og resultaterne for små. Det lykkedes mig at tabe 20 kg, men det krævede store ofre, og det store spørgsmål er nu, hvordan jeg skal undgå at tage det hele på igen uden samtidig at leve et kummerligt isoleret liv. (så mange sociale begivenheder er sammenkædet med mad, og min endelige kur var så begrænset, at jeg nærmest kun kunne drikke light sodavand i selskab med andre)
Er der nogen her, der har erfaring med gode diæter? Jeg kan kun finde løsrevne råd. Jeg er blevet anbefalet en diæt af Dr. Axe. Han skriver, at man skal spise kokosolie, tang, fede fisk og masser a grønt samt at man skal holde sig fra rå korsblomstrede grøntsager, gluten og sukker. Er det sandt? Nogle af hans opskrifter indeholder kokossukker og kokosnøddemel - må man spise den slags sukker? Eller er alle søde sager bandlyst?
På forhånd tak!
Lignende tråder
-
Vægttab & motion har fået mit stofskifte til at crashe
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 09-02-11, 20:29

Svar med sitat

Bokmerker